ARKADAŞLAR BİR ÇOK KİŞİ İSİM VERMEDEN İHBARDA BULUNMAK İSTİYOR AMA (EMNİYET, SAĞLIK BAKANLIĞI V.S(
İSİM ALMASA BİLE TELEFON NUMARASI GÖZÜKTÜĞÜ İÇİN YİNE İHBAR EDEN KİŞİ ORTAYA ÇIKIYOR VE BİR SÜRÜ SORUNLA KARŞILAŞIYOR.
ŞİKAYET HATLARINI TELEFON NO GİZLEYİP ARANSA BİLE NUMARA YİNE GÖZÜKÜYOR..
CİMER VE SABİM gibi online platformlardan yazınca zaten direk kimliK belli oluyor.
İZ BIRAKMADAN İHBAR NASIL YAPILIR?
ÖRNEĞİN UYUŞURUCU SATAN BİRİ NASIL İHBAR EDİLİR
VEYA SAĞLIK BAKANLIĞINDA YAPILAN BİR USULSÜZLÜK NASIL İHBAR EDİLİR?
Vatandaşlık görevini yapamamak
8
●402
- 15-03-2022, 23:48:24öyle demek çözüm olmuyor yine de kayit kaliyor..gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 23:50:03https://onlineislemler.egm.gov.tr/Sayfalar/Ihbar.aspx
Bu sayfayı kullanarak anonim ihbarda bulunabilirsiniz. Öncesinde Tor anonim ağına bağlanmanızı öneririm. - 15-03-2022, 23:53:06uyuşturucu örneğini sadece örnek konu olsun diye verdim.brooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 23:56:50Üyeliği durdurulduHic farketmez yasadisi her kim oldugu hic onemli degil inan
yasa disi her ne halt yiyorsa ne yapiyorsa p.m den iletmek istersen yarin bakalim
- 16-03-2022, 00:21:19E devlet veya cimerden giden şikayet ilgili kuruma U**** A***** Şeklinde gidiyor yani şikayete bakan kişi Bunun bilgisini kesinlikle veremez suç işlemiş olur.
Diğer kurumlarda bu şuçtur..
Vatandaş olarak şikayetinizi dile kolaylıkla getirebilrisiniz. Kurum size konuyla ilgili bilgi vermek zorundadır.
