E devlet veya cimerden giden şikayet ilgili kuruma U**** A***** Şeklinde gidiyor yani şikayete bakan kişi Bunun bilgisini kesinlikle veremez suç işlemiş olur.
Diğer kurumlarda bu şuçtur..

Vatandaş olarak şikayetinizi dile kolaylıkla getirebilrisiniz. Kurum size konuyla ilgili bilgi vermek zorundadır.