gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam capslock açık kalmış

ismimin geçmesini istemiyorum yada gizli tanık olmak istiyorum diyebilirsiniz
öyle demek çözüm olmuyor yine de kayit kaliyor..