• 14-03-2022, 02:01:24
    #1
    Geçen Php resim indirme scripti yazdıracaktım. Bunun için konu açtım. Php olarak yazmak isteyenler, gelen Python tekliflerine göre Php teklifleri yüksekti
    Benim Yazılımcı emektarlara bu konuda sorum olacak.
    Php'nin neden yazılım yazdırma teklifleri Pyhondan pahalı. Bu konuda Php'yi farklı kılan nedir?

    Resim indirme yazılımını kendim oturdum Python ile yazdım. Başta Php için bazı kriterlerim vardı.
    Düşününce, araştırınca aynı kriterleri Python ile yazabildiğimi farkettim ve hallettim
  • 14-03-2022, 02:02:27
    #2
    hocam aldığınız teklifler ne civarındaydı acaba ?
  • 14-03-2022, 02:04:32
    #3
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aldığınız teklifler ne civarındaydı acaba ?
    Ortalama 2000 lira, 8 10 teklif geldi
    Python içinde 5 6 teklif geldi Ortalama 350 lira
  • 14-03-2022, 02:09:02
    #4
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 2000 lira, 8 10 teklif geldi
    Python içinde 5 6 teklif geldi Ortalama 350 lira
    aslında biri desktop biri web onun içindir ve web sistemlerde biraz uçuyorlar galiba bazı arkadaşlar web olayını biraz abartıyor örnek vermek gerekirse geçen bir soru sormuştum (wp) adam bana bilmiyorsanız karışıktır diye cevap veriyor karışık dediğine baktım toplamda 2 tıklama 2 ayrı ayrı yere bir satırlık kod yerleştirme
    Arkadaş anlamıyorum bu web olayı olunca galiba kimse yapamaz mı zannediyorlar galiba karşındaki coder web olsun başka bir yapı olsun kısa sürede coder öğrenir kodlar geçer
    lafın özü web olunca genelde uçuyorlar
  • 14-03-2022, 02:34:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 2000 lira, 8 10 teklif geldi
    Python içinde 5 6 teklif geldi Ortalama 350 lira
    Hintli gibi kod yazıp, sadece Türkçe kaynakla kısıtlı durumda mevcut olanlar yapıyordur uzun sürecek ve ücreti piyasanın altında olacak yazılımları
  • 14-03-2022, 02:35:14
    #6
    Önemli olan dil değil, tecrübe. Normalde oturup araştırsanız, birkaç saate belki kopyalayarak sizde yapabilirsiniz. Ama daha önce bunu yazmış kişilerin gördüğü senaryolara göre hazırladığı yapılar, fiyatları her zaman daha yüksek tutar. Ben dilden bağımsız olarak daha fazla fiyat verirdim.

    Tecrübesiz olupta yüksek fiyat verenleri ayırıyorum bu gruptan.
  • 14-03-2022, 03:01:57
    #7
    Siz kaç paraya iş yaptırmak istiyorsunuz bilmiyorum ama verilen fiyatlar normal hatta az belkide.
    Grafikerlerin durumu ortada kendi kendilerini bitirdiler artık 20-30 tl ye iş yapan var forumda ve doğal olarak türkiye de grafiker olduğunda köpek gibi çalışsanda bir değerin olmuyor.
    Neyse ki yazılım da bunu tam olarak yapamıyorlar çünkü çok fazla deneyime dayalı ve derya deniz bir mesele.
    Bu yüzden herkes hakkını istesin ve kendisini ayağa düşürmesin
  • 14-03-2022, 11:55:40
    #8
    R10 asıl yazılım sektörüne bi taban fiyat getirmeli şaka gibi.
    Eskiden yeğenime yaptırırımcılar vardı. Şimdide bu neki. Basit bir iş. Vs.
    Sonrada tokatladılar beni diye konu açıyorlar.
    Veya Adam gibi iş yapan yokmu şu forumda konularıyla doluyor.

    Bence avukatlık gibi saat ücretine dönmeli herkes.
    Karşındaki insan 10 yıl 20 yıllık deneyimini ve emeğini koyacak ve sen ne yaptınki iması yapacaksın. İşin büyüklüğü küçüklüğü önemli değil.

    Karşındaki insanın büyüklüğü küçüklüğü önemlidir.