Siz kaç paraya iş yaptırmak istiyorsunuz bilmiyorum ama verilen fiyatlar normal hatta az belkide.
Grafikerlerin durumu ortada kendi kendilerini bitirdiler artık 20-30 tl ye iş yapan var forumda ve doğal olarak türkiye de grafiker olduğunda köpek gibi çalışsanda bir değerin olmuyor.
Neyse ki yazılım da bunu tam olarak yapamıyorlar çünkü çok fazla deneyime dayalı ve derya deniz bir mesele.
Bu yüzden herkes hakkını istesin ve kendisini ayağa düşürmesin