R10 asıl yazılım sektörüne bi taban fiyat getirmeli şaka gibi.
Eskiden yeğenime yaptırırımcılar vardı. Şimdide bu neki. Basit bir iş. Vs.
Sonrada tokatladılar beni diye konu açıyorlar.
Veya Adam gibi iş yapan yokmu şu forumda konularıyla doluyor.
Bence avukatlık gibi saat ücretine dönmeli herkes.
Karşındaki insan 10 yıl 20 yıllık deneyimini ve emeğini koyacak ve sen ne yaptınki iması yapacaksın. İşin büyüklüğü küçüklüğü önemli değil.
Karşındaki insanın büyüklüğü küçüklüğü önemlidir.