• 13-03-2022, 22:30:07
    #1
    Kamu Görevlilerinden örneğin Polis, İnternet üzerinde 300 TL dolandırıldınız ve karakola gittiniz Polis rakamı küçük gördü ve beni uğraştırma soğuk su iç dedi ne tepki verirdiniz o an ne hissederdiniz?
    • batuhanyuksel
    batuhanyuksel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2022, 22:31:40
    #2
    İnşallah başına gelir, o suyu sen içersin. Derdim
  • 13-03-2022, 22:32:02
    #3
    Lütfen görevinizi yapın memur bey.
  • 13-03-2022, 22:32:36
    #4
    onun beni uğraştırma demesinin sebebi rakamı küçük görmesi değil olaydan bir şey çıkmayacağını bilmesi ve size maliyetinin 300tl'den fazlasına mal olacağını bilmesinden dolayı. Tabii bunu izah etme şekli yanlış olmuş.
  • 13-03-2022, 22:33:18
    #5
    ben nelerini gördüm sizinki hiç bir şey inan hocam
  • 13-03-2022, 22:33:22
    #6
    Türkiyede hukuk yok adalet yok eğitim yok polis yok hiçbir şey yok. Gelişmiş ülkelerde 300 dolar için dava açılır kısa sürede sonuçlanır bizde 5 yıl sürüyor
  • 13-03-2022, 22:34:23
    #7
    Böyle durumlarda 155'i arayıp polis memurunu şikayet edebilirsiniz.
  • 13-03-2022, 22:34:33
    #8
  • 13-03-2022, 22:35:23
    #9
    Merhaba,

    hayatın, özellikle Türkiye' nin gerçeklerini yeni görmüşsünüz demektir, hoşgeldiniz. Tavsiyelerine uyun ve bir bardak su için, onlarda sizin iyiliğinizi düşünüyor. Genelleme yapmak doğru olmaz ama bir çok kamu kurumlarında çalışanlar, yani memurlar çok rahat bir şekilde, gönüllerince çalışırlar. Belki de sistem bunu gerektiriyor, bilemiyorum. Emniyetten bu yönde bir cevap aldığınıza şaşırıyorsanız birde Adalet Bakanlığı' na uğrayın ve şikayetçi olun savcılık üzerinden. Sonra bin kez pişman olduğunuzda mahkemelerden veya çıkan karardan , neden başında dinlemedim diye kendinize kızacaksınız muhtemelen.