Merhaba,
hayatın, özellikle Türkiye' nin gerçeklerini yeni görmüşsünüz demektir, hoşgeldiniz. Tavsiyelerine uyun ve bir bardak su için, onlarda sizin iyiliğinizi düşünüyor. Genelleme yapmak doğru olmaz ama bir çok kamu kurumlarında çalışanlar, yani memurlar çok rahat bir şekilde, gönüllerince çalışırlar. Belki de sistem bunu gerektiriyor, bilemiyorum. Emniyetten bu yönde bir cevap aldığınıza şaşırıyorsanız birde Adalet Bakanlığı' na uğrayın ve şikayetçi olun savcılık üzerinden. Sonra bin kez pişman olduğunuzda mahkemelerden veya çıkan karardan , neden başında dinlemedim diye kendinize kızacaksınız muhtemelen.