Kamu Görevlisinin "Beni Uğraştırma" Demesi.. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kamu Görevlisinin "Beni Uğraştırma" Demesi..
27
●
1.748
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kamu Görevlisinin "Beni Uğraştırma" Demesi..
1
2
3
4
14-03-2022, 18:29:30
#28
CKCREATIVE
Marka Mimarisi
Aynı durumu yaşadım miktarda 300₺ idi
Avukat 1-2 hafta sonra parayı geri aldı. Savcıya verdiğimiz dava dosyası için ise 5 ay sonra ifadeye çağrıldım.
Evet ifadeye 5 ay sonra çağrıldım henüz dava açılmadı bile
Yazacaklarım bu kadar.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler