[QUOTE=Nedd;1082166458]evet hocam, merkezdeyim ben erfeleğe falan epey yağmış.Siz neredesiniz ?
Bende Ayancıktayım hocam
Karlı bir günden herkese günaydın :)
35
●1.876
- 13-03-2022, 09:42:56[QUOTE=Rascoe;1082166474]merkeze gelirseniz haber edin çay içerizMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2022, 10:31:17Hayırlı sabahlar olsun. Burada kar yok ama hava soğuk sobamızı yaktık, ısınıyoruz. 🙂 (Tarsus).
- 13-03-2022, 10:33:42Günaydın. Biz de şehirdeki kar yetmezmiş gibi karlı bir yaylada kamp yaparak girdik bu haftasonuna


- 13-03-2022, 11:01:27Merhabalar. Hayırlı sabahlar olsun. 🙂👍 Yazılım eğitimleri ve projelerine devam ediyoruz. Burası Mersin Tarsus, burada kar yok ama hava soğuk. Birazdan odun kırmam gerekecek. (Fotoğraf Mersin Tarsus'tan yaklaşık yarım saat önce çektim 🙂 ).





