• 12-03-2022, 10:19:46
    #28
    Bilgi alabilirmiyim
  • 12-03-2022, 10:21:55
    #29
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kategorinin adı off-topic. Burada isteyen arkadaşlar kurallar gereği dilediği konuyu açabilir. Senin gibi şu son 2 yılda çok fazla üye türedi, Forum kültürünü bilmiyorsan konulara mesaj atma, böyle yorumlarla popüler olabileceğini mi düşünüyorsun? Liseli falan mısın?
    Hocam yanlış anladınız beni,ben sadece ironik olarak söyledim bunu bu kadar büyütcek birşey değil
  • 12-03-2022, 10:23:14
    #30
    Bilgi alabilir miyim. E-ticaret sitesi yönetiyorum
  • 12-03-2022, 10:25:04
    #31
    Detay alabilir miyim?
  • 12-03-2022, 10:27:11
    #32
    Hocam gerçekten pazarlama konusunda iyisiniz hakkınızı yiyemem ama insanların yıllardır yaptığı ve hedefinizden mislini kazandığı bir sektörü ve hatta alt kollarından bile hedefinizden fazla kazananların olduğu bir sektörü; kimse bilmiyor ve siz keşfetmişsiniz gibi lanse etmeniz de biraz garibime gidiyor. Bir şeyi siz yeni keşfettiniz diye 80 milyonluk ülkede kimse bu işi yapmıyor anlamına gelmiyor.
  • 12-03-2022, 10:28:09
    #33
    kimse hayır demez,
    bugün günlük 10 TL, yarın haftalık 1000 TL
    sonrası açık.
    bilgi alabilir miyim?
  • 12-03-2022, 10:31:37
    #34
    Merakla bilgi bekliyorum
  • 12-03-2022, 10:32:03
    #35
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gerçekten pazarlama konusunda iyisiniz hakkınızı yiyemem ama insanların yıllardır yaptığı ve hedefinizden mislini kazandığı bir sektörü ve hatta alt kollarından bile hedefinizden fazla kazananların olduğu bir sektörü; kimse bilmiyor ve siz keşfetmişsiniz gibi lanse etmeniz de biraz garibime gidiyor. Bir şeyi siz yeni keşfettiniz diye 80 milyonluk ülkede kimse bu işi yapmıyor anlamına gelmiyor.
    öncelikle söylediğinize katılıyorum. fakat zaten bu sektörü ben icat ettim demiyorum.
    hali hazırda zaten çalışan bir sektör. ama pek bilinmiyor.

    özellikle r10'da bu sektör üzerine yazılıp çizilen hiçbir şey bulamadım.
    pek çok iş standart. grafik, yazılım, seo vs.

    birinin de çıkıp e-mail otomasyonları yaptığını görmedim açıkcası. varsa da ben bilmiyorum.

    yine söylüyorum bu işi yaparak benden misli kazananlar var evet. doğru kabul ediyorum.
    ben sadece ek kazanç getirmesi amacıyla başladığım bu işten ihtiyacım olan miktarı kazanıyorum.
    ötesi için belirttiğim stratejilerin (funnel) olduğunu söyledim. ama henüz o aşamada değilim.

    benim anlattığım, birkaç saatte buradan öğrendiklerini uygulayarak saatlik 350tl getiri sağlamak.
    onun dışında e-mail otomasyonlarının ileri düzey mimarisi olduğumu savunmuyorum.
    • Daniel1336
    Daniel1336 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2022, 10:33:23
    #36
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle söylediğinize katılıyorum. fakat zaten bu sektörü ben icat ettim demiyorum.
    hali hazırda zaten çalışan bir sektör. ama pek bilinmiyor.

    özellikle r10'da bu sektör üzerine yazılıp çizilen hiçbir şey bulamadım.
    pek çok iş standart. grafik, yazılım, seo vs.

    birinin de çıkıp e-mail otomasyonları yaptığını görmedim açıkcası. varsa da ben bilmiyorum.

    yine söylüyorum bu işi yaparak benim misli kazananlarım var evet. doğru kabul ediyorum.
    ben sadece ek kazanç getirmesi amacıyla başladığım bu işten ihtiyacım olan miktarı kazanıyorum.
    ötesi için belirttiğim stratejilerin (funnel) olduğunu söyledim.

    benim anlattığım birkaç saatte buradan öğrendiklerini uygulayarak saatlik 350tl getiri sağlamak.
    onun dışında e-mail otomasyonlarının ileri düzey mimarisi olduğumu savunmuyorum.
    Seviliyorsun hocam, forumda görmek istediğimiz hareketler yanlış anlamadığın için teşekkürler 🙏