öncelikle söylediğinize katılıyorum. fakat zaten bu sektörü ben icat ettim demiyorum.
hali hazırda zaten çalışan bir sektör. ama pek bilinmiyor.
özellikle r10'da bu sektör üzerine yazılıp çizilen hiçbir şey bulamadım.
pek çok iş standart. grafik, yazılım, seo vs.
birinin de çıkıp e-mail otomasyonları yaptığını görmedim açıkcası. varsa da ben bilmiyorum.
yine söylüyorum bu işi yaparak benim misli kazananlarım var evet. doğru kabul ediyorum.
ben sadece ek kazanç getirmesi amacıyla başladığım bu işten ihtiyacım olan miktarı kazanıyorum.
ötesi için belirttiğim stratejilerin (funnel) olduğunu söyledim.
benim anlattığım birkaç saatte buradan öğrendiklerini uygulayarak saatlik 350tl getiri sağlamak.
onun dışında e-mail otomasyonlarının ileri düzey mimarisi olduğumu savunmuyorum.
Seviliyorsun hocam, forumda görmek istediğimiz hareketler yanlış anlamadığın için teşekkürler 🙏