Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekten pazarlama konusunda iyisiniz hakkınızı yiyemem ama insanların yıllardır yaptığı ve hedefinizden mislini kazandığı bir sektörü ve hatta alt kollarından bile hedefinizden fazla kazananların olduğu bir sektörü; kimse bilmiyor ve siz keşfetmişsiniz gibi lanse etmeniz de biraz garibime gidiyor. Bir şeyi siz yeni keşfettiniz diye 80 milyonluk ülkede kimse bu işi yapmıyor anlamına gelmiyor.
öncelikle söylediğinize katılıyorum. fakat zaten bu sektörü ben icat ettim demiyorum.
hali hazırda zaten çalışan bir sektör. ama pek bilinmiyor.

özellikle r10'da bu sektör üzerine yazılıp çizilen hiçbir şey bulamadım.
pek çok iş standart. grafik, yazılım, seo vs.

birinin de çıkıp e-mail otomasyonları yaptığını görmedim açıkcası. varsa da ben bilmiyorum.

yine söylüyorum bu işi yaparak benden misli kazananlar var evet. doğru kabul ediyorum.
ben sadece ek kazanç getirmesi amacıyla başladığım bu işten ihtiyacım olan miktarı kazanıyorum.
ötesi için belirttiğim stratejilerin (funnel) olduğunu söyledim. ama henüz o aşamada değilim.

benim anlattığım, birkaç saatte buradan öğrendiklerini uygulayarak saatlik 350tl getiri sağlamak.
onun dışında e-mail otomasyonlarının ileri düzey mimarisi olduğumu savunmuyorum.