20 senedir tekel olmuş bir firma ve yıllardır gelişme, büyüme yok arkadaş.
Konturüm bitmiş, bakiye tl yükledim, gel gör ki bakiyem ile paket yapamıyorum, satın al kısmında kredi kartı istiyor, uygulamayı sildim ve tarayıcıdan yapmaya çalıştım ki önceden oluyordu artık onu da kredi kartına yönlendirmişler, sms ile paketi de kaldırmışlar, amaç? herkes faturalıya mı geçsin..
Müşteri hizmetlerini arasan zaten 1 saat sürer bağlanmak, neden yani neden bu kadar rezalet bir firma, çok mu zor paketini bakiyenle öde seçeneği koymak? Biri bana açıklasın lütfen. İki üniversite bitirmiş biri olarak ben yapamıyorsam bu bilinçli yapılıyor büyük ihtimal, faturalıya geçirmek için.
Turkcell yıllardıŕ neden rezalet durumda?
7
●274
- 10-03-2022, 16:37:16Aç gözlülükten oluyor. Zaten bakiyen onların cebinde. extradan yükleyeceksin ki daha çok kazansınlar

Babam fazlaca millyetçi biridir bu yüzden turkcelle fazla öder yine başkasına geçmezdi. Biz 25 Sene ailece türkcelldeydik 1-2 sene önce bizi enayi yerine koymaya kalktılar. Bir nevi kazıkladılar , kazıklanmaktan başka şansta bırakmadılar zaten
O olaydan sonra Türkcell bayisindan çıktım 2 dk geçmeden hattı başka opreatöre taşıttım , evdeki herkes taşıdı.
- 10-03-2022, 16:41:37Yazmıyor hocam artık kaldırmışlar, diğer sitelerde şimdi baktım sadece müşteri hizmetleriyle oluyormuş, neyse kartla alayım dedim onda da hata veriyor, beyaz sayfada kalıyor, adamlar bilďiğin gerilla pazarlaması yapıyor.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
