20 senedir tekel olmuş bir firma ve yıllardır gelişme, büyüme yok arkadaş.

Konturüm bitmiş, bakiye tl yükledim, gel gör ki bakiyem ile paket yapamıyorum, satın al kısmında kredi kartı istiyor, uygulamayı sildim ve tarayıcıdan yapmaya çalıştım ki önceden oluyordu artık onu da kredi kartına yönlendirmişler, sms ile paketi de kaldırmışlar, amaç? herkes faturalıya mı geçsin..

Müşteri hizmetlerini arasan zaten 1 saat sürer bağlanmak, neden yani neden bu kadar rezalet bir firma, çok mu zor paketini bakiyenle öde seçeneği koymak? Biri bana açıklasın lütfen. İki üniversite bitirmiş biri olarak ben yapamıyorsam bu bilinçli yapılıyor büyük ihtimal, faturalıya geçirmek için.