Aç gözlülükten oluyor. Zaten bakiyen onların cebinde. extradan yükleyeceksin ki daha çok kazansınlar

Babam fazlaca millyetçi biridir bu yüzden turkcelle fazla öder yine başkasına geçmezdi. Biz 25 Sene ailece türkcelldeydik 1-2 sene önce bizi enayi yerine koymaya kalktılar. Bir nevi kazıkladılar , kazıklanmaktan başka şansta bırakmadılar zaten O olaydan sonra Türkcell bayisindan çıktım 2 dk geçmeden hattı başka opreatöre taşıttım , evdeki herkes taşıdı.