• 09-03-2022, 13:51:00
    #10
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 lira olsada yollarda araç görürüz sıkıntı yok, benim ülkemin yer altı nekadar zenginse yer üstüde okadar zengin

    (ironi)
    Harbiden tam sizin dediğinize benzer bir fıkra vardı fakat hatırlayamadım. Bu millet bu kadar zorluğun içinde vergi, ekmek, elektrik, kira her şeye yetişiyor aldığı maaş ise 4 bin tl nereden geliyor
  • 09-03-2022, 13:51:49
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elekrikliye dönüşecek hepsi 10-15 k masrafla dönüşüm oluyordu. oda artmıştır gerçi.
    Harbi mi elektiriğe dönüştürebiliyormuyuz?
  • 09-03-2022, 13:51:51
    #12
    şuan ki fiyatlarla dizel aracıma binmiyorum keyfi binenlere helal olsun
  • 09-03-2022, 13:57:44
    #13
    Yurtnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbi mi elektiriğe dönüştürebiliyormuyuz?
    https://rentiva.com/blog/yakitli-ara...donusturulmesi
  • 09-03-2022, 13:58:31
    #14
    Sigara içenler, sigara zamlarına sigarayı bırakacağız diyorlardı, ama halen içiyorlar.
  • 09-03-2022, 13:59:29
    #15
    benzin 7 8 civarıyken 15 km yola git gel 20-25 lira civarı harcıyorken şuan bu zamlardan sonra bir kere dahi denemedim. Bu gidişle zorunlu, mecburiyet hali dışında kimsenin şahsi arabasıyla keyfi olarak dolaşması imkansız bence. O yüzden bu durumlar harici araba resmen çöp olacak.
  • 09-03-2022, 14:28:12
    #16
    Hadi inşallah ya. :d Yollarda modifiye tofaş görmekten bıktım.