benzin 7 8 civarıyken 15 km yola git gel 20-25 lira civarı harcıyorken şuan bu zamlardan sonra bir kere dahi denemedim. Bu gidişle zorunlu, mecburiyet hali dışında kimsenin şahsi arabasıyla keyfi olarak dolaşması imkansız bence. O yüzden bu durumlar harici araba resmen çöp olacak.