Benzin fiyatları 50-100 tl bandına çıkarsa sizce benzinli arabalar ne olur?
Türkiye de %90 özel araba kullanamaz
Benzinli araba satışı da biter
O zaman şu an benzinli arabayı elden mi çıkarmalı?
Benzinli arabalar artık çöp mü olacak
15
●606
- 09-03-2022, 13:47:33Zorunlu olan kullanıp başka yerlerden kısacak , hayat standartları böyle böyle düşecek.
- 09-03-2022, 13:47:58Olması var bir de sürekliliği var.
Böyle bir durum imkansız neden derseniz şu anda zaten fiyatlardaki astronomik artış bir savaş durumundan kaynaklanıyor.
savaş bitse tansiyon düşse brent petrol düşüşe geçecektir o zaman da indirimler peşi peşine gelir ama bizde astronomik artış doların artmasından
da kaynaklanıyor yoksa çoğu ülkede de yakıta zam geliyor.
ha diyelik o fiyatlara geldi o zaman endişe edeceğiniz konu kişisel arabanız olmamalı meyve sebze lojistiğ olmalı
- 09-03-2022, 13:48:2050 lira olsada yollarda araç görürüz sıkıntı yok, benim ülkemin yer altı nekadar zenginse yer üstüde okadar zenginYurtnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(ironi) - 09-03-2022, 13:50:12Şuan en iyisi sanırım LPG ama yakında ona da zam gelir haftasonu uzun yolda km de 90 ile 95 kuruş yakmisim