Benzin fiyatları 50-100 tl bandına çıkarsa sizce benzinli arabalar ne olur?
Türkiye de %90 özel araba kullanamaz
Benzinli araba satışı da biter
O zaman şu an benzinli arabayı elden mi çıkarmalı?