zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 lira olsada yollarda araç görürüz sıkıntı yok, benim ülkemin yer altı nekadar zenginse yer üstüde okadar zengin

(ironi)
Harbiden tam sizin dediğinize benzer bir fıkra vardı fakat hatırlayamadım. Bu millet bu kadar zorluğun içinde vergi, ekmek, elektrik, kira her şeye yetişiyor aldığı maaş ise 4 bin tl nereden geliyor