• 04-03-2022, 23:37:00
    #1
    Üyeliği durduruldu


    TÜRKİYE sınıf birincisi buralar onun eğlencesi , TÜRKİYE buralarda eğlenirken AMERİKA yanına geldi , YUNANİSTAN tam bir canavar tüm TÜRKİYE ONDAN KORKAR AMERİKA ARAYA GİRİNCE SAKLANIR BAK BURALAR.




    İSTANBUL KEŞAN HOP Bİ DUR BE PAŞAM ; PAŞAM BİR DUR YA .



    İÇİMİZDE Kİ AMERİKANYA ÜSLERİ .

    BUDA SURİYE'DE Kİ BİZİM DURUMUMUZ ÖNÜMÜZDE BİZİ DURDURAN PYD AMERİKA FALAN VARYA HANİ

  • 04-03-2022, 23:37:47
    #2
    eline sağlık hocam
  • 04-03-2022, 23:40:03
    #3
    4 tarafımız düşmanla çevrilmiş

    biz ise içimizde yerli gafurlara karşı mücadele ediyoruz en sıkıntılısı bu dışardakiler kabak gibi ortada
  • 04-03-2022, 23:42:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 tarafımız düşmanla çevrilmiş

    biz ise içimizde yerli gafurlara karşı mücadele ediyoruz en sıkıntılısı bu dışardakiler kabak gibi ortada
    Sence de abartılı olmamış mı ? Bir de lütfen not düşmeliyim . KIBRISTA bile durum aynı , TAMAM YUNANİSTAN BASQANLA MÜTTEFİK OLABİLİRSİN ANLADIK DA , BİDE ADAMLAR BİZİ KIBRISTA İŞGALCİ GÖRÜYOR YA , HANİ TÜRKİYE İŞGALCİ EMPERYALİST DEVLET KIBRISTA ; ADANIN KIBRISIN SAHİBİ TAMAMEN YUNAN TARAFI YA .

    YUNANİSTAN'A ZATEN KOMPLE AMERİKANYA BASQAN DOLMUŞ TAŞMIŞ .

    sence de bu tablo fazla değil mi , bana fazla gibi geldi .
  • 04-03-2022, 23:45:20
    #5
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence de abartılı olmamış mı ? Bir de lütfen not düşmeliyim . KIBRISTA bile durum aynı , TAMAM YUNANİSTAN BASQANLA MÜTTEFİK OLABİLİRSİN ANLADIK DA , BİDE ADAMLAR BİZİ KIBRISTA İŞGALCİ GÖRÜYOR YA , HANİ TÜRKİYE İŞGALCİ EMPERYALİST DEVLET KIBRISTA ; ADANIN KIBRISIN SAHİBİ TAMAMEN YUNAN TARAFI YA .

    YUNANİSTAN'A ZATEN KOMPLE AMERİKANYA BASQAN DOLMUŞ TAŞMIŞ .

    sence de bu tablo fazla değil mi , bana fazla gibi geldi .
    Yunanistan içilen her sütün bardağının altında Türkiyeyi yok edeceksin islam ve Türk düşmanı olarak yetiştiriyorlar

    Biz ise mekke ve medine kadar kutsal olan nesillere daha ne okullarda nede doğru düzgün gezilerde her yeri şehit dolan çanakkaleyi anlatamıyoruz

    çanakkale geçemediler ama çanak antenlerden tüm milletin hücrelerine girdiler
  • 04-03-2022, 23:49:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yunanistan içilen her sütün bardağının altında Türkiyeyi yok edeceksin islam ve Türk düşmanı olarak yetiştiriyorlar

    Biz ise mekke ve medine kadar kutsal olan nesillere daha ne okullarda nede doğru düzgün gezilerde her yeri şehit dolan çanakkaleyi anlatamıyoruz

    çanakkale geçemediler ama çanak antenlerden tüm milletin hücrelerine girdiler
    Bu yüzden onlara ulaşmak için zaten onların dilinden seviyesinden konuşmaya çalışıyorum . Mesela bu durumu onlara karşı şöyle özetlerim anlamaları için .

    Yunanistan AMERİKA ÇİKA ÇİKA darıldın mı cicim bana çok bakıyorsun bana bana !

    Resmen ortada bir taş taş durumu var ; sizde tablodan görüyorsunuz net şekilde , Sizce de bizimle bir taş taş geçmeye tenezzül etmişlerde bayağı etmişler .
    Mesela FEYYAZ YİĞİT BAYA BOZDU DAN hareketle onlara şu şekilde açıklayabilirim .

    Amerika Yunanistan çok bozdu bayağı bozdu öyle böyle değil bayağı bozdu . Bir süre sonra bozmaz dedik dedik dedik ama yine bozdu . DAHA NE KADAR BOZACAK YA dedik , AMA YİNE BOZDU .
    Sen amerika'nın Yunanistan'ın bu hareketlerini gördün mü ? YOK VALA GÖRMEDİM


    https://www.youtube.com/watch?v=nNiOjGcE6h4
  • 04-03-2022, 23:51:32
    #7
    @griffinn; bu adamı forumun cihangir kennedy si ilan ediyorum
  • 04-03-2022, 23:55:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @griffinn; bu adamı forumun cihangir kennedy si ilan ediyorum
    BEN SİZİN AMERİKANYA DEVLET BAŞKANI CUMHURBAŞKANI BAŞ DANIŞMANIZIM .
    AMERİKANYA YUNANYA URANYUMUNDAN KOŞARAK KAÇAN BİR TÜRKİYE GÖRÜYORUM .

    AMERİKANYA ELEKTRONYA ÜSLERİNDEN KOŞARAK KAÇABİLİR Mİ YA

    ama felaket coştum gerçekten . Espriler falan iyi oturdu .


    https://www.youtube.com/watch?v=nNiOjGcE6h4
  • 05-03-2022, 00:00:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @eyefive5; @DenqeSiz;

    Bence bu Feyyaz YİĞİT VİDEOSUNA düzenleme yapılmalı , FEYYAZ YİĞİT'İn üstüne Türkiye bayrağı konulsun , bir de balon çekilsin Amerika ve yunanistan densin diğerlerine de komşu ülkelerimiz ve bizimle ilişkisi olan ülkelerin hepsi bayrak şeklinde konulsun .

    Onlar gülmeye başladığında bizim Türkiye'nin durumu insanlarca net şekilde anlaşılacaktır diye düşünüyorum .

    Arkadaşlar ben şu şekilde faydalı olacağını düşünüyorum . ENTROPİYİ AZALTMASI açısından ve yüksek ihtimal izleyen herkeste bu sönümleyecektir .
    • FEYYAZ YİĞİT TÜRKİYE BAYRAĞI İLE SEMBOLİZE EDİLMELİ
    • ÇEVRESİNDEKİLER ; KOMŞU ÜLKELERİMİZ VE İLİŞKİDE OLDUĞUMUZ ÜLKELERLE SEMBOLİZE EDİLMELİ
    • OKAN BAYÜLGEN ; BİZİMLE OLAN İLİŞKİSİNDE ÇOK ACILAR ÇEKMİŞ VE ZARARLAR GÖRMÜŞ ; AMA GÜÇLÜ BİR ÜLKENİN BAYRAĞI İLE SEMBOLİZE EDİLMELİ .
    • DAHA NE KADAR BOZACAK YA DEDİM DEYİNCE FEYYAZ YİĞİT ; EN ÇOK GÜLEN KİŞİ BİZE KARŞI BİZE EN ÇOK ZARAR VEREN ÜLKENİN BAYRAĞI İLE SEMBOLİZE EDİLMELİ
    • OKAN BAYÜLGEN BAŞINI ÖNE EĞİP ELİNİ ANLINA KOYUP TEPKİ VERDİĞİNDE DE O ÜLKENİN BAYRAĞI HAREKETLENMELİ ÖYLE SEMBOLİZE EDİLMELİ
    Gibi gibi arkadaşlar ; Bu sayede vermek istediğimiz mesajı bireyin güdüsüne ve savunma mekanizmasına takılmadan verebiliriz diye düşündüm ben .


    https://www.youtube.com/watch?v=nNiOjGcE6h4