4 tarafımız düşmanla çevrilmiş
biz ise içimizde yerli gafurlara karşı mücadele ediyoruz en sıkıntılısı bu dışardakiler kabak gibi ortada
Sence de abartılı olmamış mı ? Bir de lütfen not düşmeliyim . KIBRISTA bile durum aynı , TAMAM YUNANİSTAN BASQANLA MÜTTEFİK OLABİLİRSİN ANLADIK DA , BİDE ADAMLAR BİZİ KIBRISTA İŞGALCİ GÖRÜYOR YA , HANİ TÜRKİYE İŞGALCİ EMPERYALİST DEVLET KIBRISTA ; ADANIN KIBRISIN SAHİBİ TAMAMEN YUNAN TARAFI YA .
YUNANİSTAN'A ZATEN KOMPLE AMERİKANYA BASQAN DOLMUŞ TAŞMIŞ .
sence de bu tablo fazla değil mi , bana fazla gibi geldi .