• 03-03-2022, 19:07:48
    #10
    Kişisel Rütbe
    Wowisoftun reklamından sıkıldım ya gelen wowisoft linki atıyor
  • 03-03-2022, 19:08:17
    #11
    Kaçmayan biz halk olacağız bir çok zengin yazlık ülkelerine giderler
  • 03-03-2022, 19:08:26
    #12
    Şehri bile tek şekilde terk ederim, o da düşmanın girdiği şehre gitmek üzere.
  • 03-03-2022, 19:08:51
    #13
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada eleştirilere maruz kalan ben olucam ama açık açık demek isterim ülkenin minimum %30'luk kesimi mülteci statüsünde gidecek, boşa kendimizi kandırmayalım
    nereye gidecek hocam? kimse almaz bizi emin ol. savaş çıkarsa biz bize kalacağız. sadece çok zenginler kaçar gider.
  • 03-03-2022, 19:09:58
    #14
    Kimlerin kaçıp kaçmadığını geçmişte gördük... Öyle bir kaçtılar ki görünümleri, genetikleri, hatta gelenekleri değişti. Tam bir avrupalı olup çıktılar
  • 03-03-2022, 19:10:21
    #15
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gidecek hocam? kimse almaz bizi emin ol. savaş çıkarsa biz bize kalacağız. sadece çok zenginler kaçar gider.
    En basitinden Nahçivan olacaktır.
  • 03-03-2022, 19:10:42
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    azerilerin kardeş olduğuna inanan gerçekten var mı? Bu tür olay olsa ilk kapıyı kapatanlardan olur.
  • 03-03-2022, 19:11:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada
    https://www.youtube.com/watch?v=klOp...annel=lust4emo




    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Türkler Kaçmaz ! Savaş Türkün Düğünüdür. Şarkının tamamı için. https://kutluotag.com/index.html
    Dediğin doğru ; alacak olan ülke yok biliyorum . O yüzden ben bunun çözümünü yıllar önce öğrenmiştim .
    KKTC bizim şu an tek kaçış noktamız bu olası bir amfibi harekatta geçerli ve her şehir işgal edildiğinde , çünkü KANTON bölge kalmıyor .
    Ama haberiniz olsun biz işgale uğradığımız da sivilleri iç Anadolu'ya doğru ve ANKARA ve etrafına doğru tahliye ettiriniz . Çünkü biz Merkezden savunma yapacağız .
    Siviller içinden sonradan savaşa dahil olmak isteyen ANKARA dan askere yazılacaktır .
    Askeri unsurlar olarak bizler düşman unsurlarını ANKARA merkezini savunarak dalga şeklinde karşılayacağız .
    Bu yüzden dediğim gibi olası savaş halinde tahliyenin son noktası ANKARA ve civarıdır .

    Tabi şunu da belirteyim , Ben her surette olursa olsun Milletime güveniyorum . Biz asla kadını çocuğu sivilleri kullanmayız hiçbir savaşımızda da kullanmadık .
    Bu yüzden cephede çok güçlü direnç gösteririz . Kafamız rahattır .
  • 03-03-2022, 19:12:20
    #18
    20 Yıldır aynı kısıye oy veren ulkede Ben sımdıden kacmaya calısıyom savas cıkarsa dusunmem bıle