Dediğin doğru ; alacak olan ülke yok biliyorum . O yüzden ben bunun çözümünü yıllar önce öğrenmiştim .
KKTC bizim şu an tek kaçış noktamız bu olası bir amfibi harekatta geçerli ve her şehir işgal edildiğinde , çünkü KANTON bölge kalmıyor .
Ama haberiniz olsun biz işgale uğradığımız da sivilleri iç Anadolu'ya doğru ve ANKARA ve etrafına doğru tahliye ettiriniz . Çünkü biz Merkezden savunma yapacağız .
Siviller içinden sonradan savaşa dahil olmak isteyen ANKARA dan askere yazılacaktır .
Askeri unsurlar olarak bizler düşman unsurlarını ANKARA merkezini savunarak dalga şeklinde karşılayacağız .
Bu yüzden dediğim gibi olası savaş halinde tahliyenin son noktası ANKARA ve civarıdır .
Tabi şunu da belirteyim , Ben her surette olursa olsun Milletime güveniyorum . Biz asla kadını çocuğu sivilleri kullanmayız hiçbir savaşımızda da kullanmadık .
Bu yüzden cephede çok güçlü direnç gösteririz . Kafamız rahattır .