Burada eleştirilere maruz kalan ben olucam ama açık açık demek isterim ülkenin minimum %30'luk kesimi mülteci statüsünde gidecek, boşa kendimizi kandırmayalım
nereye gidecek hocam? kimse almaz bizi emin ol. savaş çıkarsa biz bize kalacağız. sadece çok zenginler kaçar gider.