Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereye gidecek hocam? kimse almaz bizi emin ol. savaş çıkarsa biz bize kalacağız. sadece çok zenginler kaçar gider.
En basitinden Nahçivan olacaktır.