• 03-03-2022, 18:43:37
    #1
    İnstagram dan bir kaç ürün almıştım giyim üzerine
    Sonrasında 2 parça ürün eksik gelmişti
    WhatsApp ve Instagram dan yazdıgımda da görüldü attılar. 1 haftayı geçti cevap vermiyorlardı.

    Bende kardeşim, annem, 2 teyzem olmak üzere 4 tane farklı isim ve şehirden sipariş verdim(onların no kullandım WhatsApp dan alıyolar siparişi)
    28tl gidiş 28tl dönüş olmak üzere 224 tl kargo parası kitledim.

    Akşam üstü arkadaştan da sipariş vermeyi düşünüyorum.

    Aldıgım ürün tutarı da 200 tl idi.
    Kitledigim tutar şuan 224 tl
    Kargoyu da almak zorundalar kargodan, hem kargoda malları oluyor hemde kargo şirketi söke söke alıyor ücreti ürünleri hibe etse bile onlardan 😄

    Başınıza gelirse sizde bu taktiği kullanabilirsiniz 😂
    Benim içim rahat
  • 03-03-2022, 18:47:15
    #2
    En sonunda yazın hocam hala cevap vermeyi düşünmüyorsanız devam edebilirim diye
  • 03-03-2022, 18:49:11
    #3
    Aldım bu taktiği teşekkür ederim
  • 03-03-2022, 18:51:11
    #4
    varya adamsın hocam hakkını arayan insanlara bayılıyorum. Bazılar aman banane modunda ama bu bile onlara yeter.
  • 03-03-2022, 18:54:18
    #5


    Mesafeli satış sözleşmesine tabi oluyor mu bu acaba merak ettim. Hani bazen görüyoruz, kargoyu almadınız işte adınıza XXXX TL cezai işlem uygulanacaktır hukuk büroları diyerekten.
  • 03-03-2022, 18:54:40
    #6
    socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonunda yazın hocam hala cevap vermeyi düşünmüyorsanız devam edebilirim diye
    Yok hocam kendimi hiç belli etmicem.
    Sinsi atak 😀
    ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım bu taktiği teşekkür ederim
    Rida ederim 😀
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varya adamsın hocam hakkını arayan insanlara bayılıyorum. Bazılar aman banane modunda ama bu bile onlara yeter.
    Ben genelde işlerimi ahirete bırakmam bu dünyada hallederim hocam 😀 O yüzden hiç üşenmem
  • 03-03-2022, 18:55:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam anladığım kadarıyla kapıda ödeme yapıyorsunuz ve hizmeti teslim almıyorsunuz. Böylece tekrar onlara kargo masrafıyla dönüyor. Doğru mu anladım?
  • 03-03-2022, 18:55:43
    #8
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Mesafeli satış sözleşmesine tabi oluyor mu bu acaba merak ettim. Hani bazen görüyoruz, kargoyu almadınız işte adınıza XXXX TL cezai işlem uygulanacaktır hukuk büroları diyerekten.
    O mesajı atanları savcılıga verebilirsiniz
    Yasal bir mesaj değil öyle birşey de yok
    Bana da atmıştı bir firma, edevlet tarzı bir yerden şikayetçi olmuştum ona da üşenmedim bak 😀
  • 03-03-2022, 18:57:35
    #9
    Hocam şeytan bagırıyor benım benım şeytan diye