En sonunda yazın hocam hala cevap vermeyi düşünmüyorsanız devam edebilirim diye
Yok hocam kendimi hiç belli etmicem.
Sinsi atak 😀
Rida ederim 😀
varya adamsın hocam

hakkını arayan insanlara bayılıyorum. Bazılar aman banane modunda ama bu bile onlara yeter.
Ben genelde işlerimi ahirete bırakmam bu dünyada hallederim hocam 😀 O yüzden hiç üşenmem