İnstagram dan bir kaç ürün almıştım giyim üzerine
Sonrasında 2 parça ürün eksik gelmişti
WhatsApp ve Instagram dan yazdıgımda da görüldü attılar. 1 haftayı geçti cevap vermiyorlardı.
Bende kardeşim, annem, 2 teyzem olmak üzere 4 tane farklı isim ve şehirden sipariş verdim(onların no kullandım WhatsApp dan alıyolar siparişi)
28tl gidiş 28tl dönüş olmak üzere 224 tl kargo parası kitledim.
Akşam üstü arkadaştan da sipariş vermeyi düşünüyorum.
Aldıgım ürün tutarı da 200 tl idi.
Kitledigim tutar şuan 224 tl
Kargoyu da almak zorundalar kargodan, hem kargoda malları oluyor hemde kargo şirketi söke söke alıyor ücreti ürünleri hibe etse bile onlardan 😄
Başınıza gelirse sizde bu taktiği kullanabilirsiniz 😂
Benim içim rahat