sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Mesafeli satış sözleşmesine tabi oluyor mu bu acaba merak ettim. Hani bazen görüyoruz, kargoyu almadınız işte adınıza XXXX TL cezai işlem uygulanacaktır hukuk büroları diyerekten.
O mesajı atanları savcılıga verebilirsiniz
Yasal bir mesaj değil öyle birşey de yok
Bana da atmıştı bir firma, edevlet tarzı bir yerden şikayetçi olmuştum ona da üşenmedim bak 😀