İnstagram dan bir kaç ürün almıştım giyim üzerine
Sonrasında 2 parça ürün eksik gelmişti
WhatsApp ve Instagram dan yazdıgımda da görüldü attılar. 1 haftayı geçti cevap vermiyorlardı.
Bende kardeşim, annem, 2 teyzem olmak üzere 4 tane farklı isim ve şehirden sipariş verdim(onların no kullandım WhatsApp dan alıyolar siparişi)
28tl gidiş 28tl dönüş olmak üzere 224 tl kargo parası kitledim.
Akşam üstü arkadaştan da sipariş vermeyi düşünüyorum.
Aldıgım ürün tutarı da 200 tl idi.
Kitledigim tutar şuan 224 tl
Kargoyu da almak zorundalar kargodan, hem kargoda malları oluyor hemde kargo şirketi söke söke alıyor ücreti ürünleri hibe etse bile onlardan 😄
Başınıza gelirse sizde bu taktiği kullanabilirsiniz 😂
Benim içim rahat
Öcümü aldım, hızımı da alamadım 😄
14
●864
- 03-03-2022, 18:51:11varya adamsın hocam
hakkını arayan insanlara bayılıyorum. Bazılar aman banane modunda ama bu bile onlara yeter.
- 03-03-2022, 18:54:40Yok hocam kendimi hiç belli etmicem.socidev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinsi atak 😀
Rida ederim 😀ewir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben genelde işlerimi ahirete bırakmam bu dünyada hallederim hocam 😀 O yüzden hiç üşenmemMuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-03-2022, 18:55:43O mesajı atanları savcılıga verebilirsinizsio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasal bir mesaj değil öyle birşey de yok
Bana da atmıştı bir firma, edevlet tarzı bir yerden şikayetçi olmuştum ona da üşenmedim bak 😀
hakkını arayan insanlara bayılıyorum. Bazılar aman banane modunda ama bu bile onlara yeter.