• 03-03-2022, 00:45:13
    #1
    Silinsin.
  • 03-03-2022, 00:52:11
    #2
    10dk sonra başımızdan feci bir kaza geçmeyeceğinin garantisi olmadığına göre sana yan gözle bakanlar ya da seni aynı birimde istemeyenler en iyimser tabirle vicdansızdır, ahlak yoksunudur. Hakkınızı sırasıyla üst amirlerinizle görüşerek almaya çalışın bence, Size tamam diyerek oyalamaya çalışırlarsa da CİMER'e kadar götürün.
  • 03-03-2022, 00:58:11
    #3
    abi ne kafana takıyon bu kadar. inan değmez. vallahi billahi değmez. 8-4,30 değilmi mesai. ordada bitiyor öbürtaraftada.
  • 03-03-2022, 01:09:14
    #4
    geçmiş olsun kafana takma değmez biraz sabır emekliye 7 yıl kalmış emekli az biraz daha sabır ama benim merak ettiğim şey var sizede sorayım. son zamanlarda yurt dışında olanlar forumda ekonomik sıkıntılarla ilgili başlıklar açıyorlar. yurtdışında bile durumlar kötümü yada kötüleşiyormu merak ettim.
  • 03-03-2022, 01:13:53
    #5
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @eyefive5; Ankara'da yaşıyorum ve Ankara'dan başka hiçbir yere gitmedim. Orasını öylesine yurtdışı yazdım.
    hadi yaa bilmiyordum bende yurt dışı yazan herkes orada yaşıyor sanıyordum.bende diyorum yurt dışındakiler böyle şikayet ediyorsa durum vahim diye
  • 03-03-2022, 01:24:39
    #6
    Bu 2 kurum dışında başka kuruma tayin isteme durumu yok mu?
  • 03-03-2022, 01:31:03
    #7
    silinsin.