geçmiş olsun kafana takma değmez biraz sabır emekliye 7 yıl kalmış emekli az biraz daha sabır ama benim merak ettiğim şey var sizede sorayım. son zamanlarda yurt dışında olanlar forumda ekonomik sıkıntılarla ilgili başlıklar açıyorlar. yurtdışında bile durumlar kötümü yada kötüleşiyormu merak ettim.