Konu
İş yerinde ne yapmam gerek bilmiyorum artık
03-03-2022, 00:58:11
#3
arenpi
abi ne kafana takıyon bu kadar. inan değmez. vallahi billahi değmez. 8-4,30 değilmi mesai. ordada bitiyor öbürtaraftada.