• 02-03-2022, 20:40:19
    #1
    Bir düğün salonunda tanıdığımızın fotoğrafçıya ihtiyacı varmış. Kendisine fotoğrafçılık hakkında pek bilgim olmadığını, iso, diyafram, enstantane gibi terimleri ve kullanımlarını bilsem bile elime fiziksel olarak hiçbir makine almadığımı söyledim. Kendisi bilsen de bilmesen de ben sana baştan her şeyi öğreteceğim, zaten en fazla 1-2 güne kavrarsın, çok bi olayı yok dedi. Tabii ki fotoğrafçılık baştan sona 1-2 günde kavranamaz ancak sizce temel anlamda 1-2 günde bu sektörde iş yapabilecek hale gelinebilir mi? Rezil olmayalım ayak üstü
  • 02-03-2022, 20:44:04
    #2
    Sıkıntı yok hocam düğün salonunda çekecekseniz kolsuz olsanız bile yaparsınız aman diyeyim o 1-2 gün 1-2ay olmasın genelde öyle oluyor düğün salonunda fotoğrafçılık yapmak bu mesleğin ayıptır söylemesi b*k çukurudur çok kasmayın
  • 02-03-2022, 20:46:21
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir düğün salonunda tanıdığımızın fotoğrafçıya ihtiyacı varmış. Kendisine fotoğrafçılık hakkında pek bilgim olmadığını, iso, diyafram, enstantane gibi terimleri ve kullanımlarını bilsem bile elime fiziksel olarak hiçbir makine almadığımı söyledim. Kendisi bilsen de bilmesen de ben sana baştan her şeyi öğreteceğim, zaten en fazla 1-2 güne kavrarsın, çok bi olayı yok dedi. Tabii ki fotoğrafçılık baştan sona 1-2 günde kavranamaz ancak sizce temel anlamda 1-2 günde bu sektörde iş yapabilecek hale gelinebilir mi? Rezil olmayalım ayak üstü
    Hocam o tanımları kavram olarak bilmesen bile yaparsın düğün fotoğrafçılığında iyi para vardır ama hiçbi zaman girişmedim inşallah niyetim de yok. Zahmetli iş.
  • 02-03-2022, 21:17:46
    #4
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o tanımları kavram olarak bilmesen bile yaparsın düğün fotoğrafçılığında iyi para vardır ama hiçbi zaman girişmedim inşallah niyetim de yok. Zahmetli iş.
    atacania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı yok hocam düğün salonunda çekecekseniz kolsuz olsanız bile yaparsınız aman diyeyim o 1-2 gün 1-2ay olmasın genelde öyle oluyor düğün salonunda fotoğrafçılık yapmak bu mesleğin ayıptır söylemesi b*k çukurudur çok kasmayın
    Çok teşekkür ederim yorumlar için hocalarım. Aslında fotoğrafçılık hep ilgimi çeken bir meslekti ve eğitecek birisini ararken karşıma bu iş fırsatı çıktı. Ben daha çok para verip eğitim alma derdindeydim. Ama çalışarak öğrenmek daha işimi görür gibi. Tabii dediğinize göre düğünde pek bir şey öğrenilmiyor ancak benim için bir başlangıç olur en azından.
  • 02-03-2022, 21:20:39
    #5
    LOTUSLİSANS.COM
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim yorumlar için hocalarım. Aslında fotoğrafçılık hep ilgimi çeken bir meslekti ve eğitecek birisini ararken karşıma bu iş fırsatı çıktı. Ben daha çok para verip eğitim alma derdindeydim. Ama çalışarak öğrenmek daha işimi görür gibi. Tabii dediğinize göre düğünde pek bir şey öğrenilmiyor ancak benim için bir başlangıç olur en azından.
    rica ederim. ben sizin yerinizde olsaydım düğün fotoğrafçılığı yerine turizm fotoğrafçılığı yapardım. antalya gibi bölgelerde aylık 20-40 arası kazanıyor fotoğrafçılar. tabii direkt oradan başlayamazsınız kurt gibi yerler sizi. fethiye marmaris gibi yerler bu işe başlamak için uygun. dilinizin iddialı olmasına gerek yok yeterli kalıpları öğrenin yeter. fethiyede 22 yıllık fotoğrafçıyım diyip oto modda çekenleri gördü bu gözler. siz hayli hayli becerirsiniz.
  • 02-03-2022, 21:37:36
    #6
    Düğün salonlarında otomatik mod dışında çekim yapan var mı? F değeri ne diye sorsam cevap veren çok az kişi çıkacaktır lise ve üni okurken harçlık çıkarmak İçin yapmışlığım var meslekten soğutur adamı
  • 02-03-2022, 21:41:44
    #7
    Otomatik modu açın çekin geçin hocam )
  • 02-03-2022, 21:49:10
    #8
    kafa flaşını takıyorsun makinayı p moduna alıyorsun baş boşluğuna dikkat edicek şekilde boy, göğüs, bel plandan insanları çekiyorsun. düğündeki özel anları (pasta gelmesi, dans vs) kaçırma, sürekli aktif ol yeter olay bu çok kasma bikaç güne alışırsın tanıdığının dediği gibi
  • 02-03-2022, 22:01:37
    #9
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düğün salonlarında otomatik mod dışında çekim yapan var mı? F değeri ne diye sorsam cevap veren çok az kişi çıkacaktır lise ve üni okurken harçlık çıkarmak İçin yapmışlığım var meslekten soğutur adamı
    Neden ki hocam? Aktif olmanın verdiği yorgunluk mu yoksa başka sebepler mi var?

    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim. ben sizin yerinizde olsaydım düğün fotoğrafçılığı yerine turizm fotoğrafçılığı yapardım. antalya gibi bölgelerde aylık 20-40 arası kazanıyor fotoğrafçılar. tabii direkt oradan başlayamazsınız kurt gibi yerler sizi. fethiye marmaris gibi yerler bu işe başlamak için uygun. dilinizin iddialı olmasına gerek yok yeterli kalıpları öğrenin yeter. fethiyede 22 yıllık fotoğrafçıyım diyip oto modda çekenleri gördü bu gözler. siz hayli hayli becerirsiniz.
    Bir sonraki hedefim budur hocam, ancak biraz harçlık çıkarmak, biraz da makine için para biriktirmek adına, hem de tecrübelenmek adına Manisa'daki düğün salonunda başlayayım dedim. Bu da bi tecrübe olur en azından.

    diyaraslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik modu açın çekin geçin hocam )
    Anlaşıldı hocam, çok teşekkürler öneriniz için

    Holytouch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafa flaşını takıyorsun makinayı p moduna alıyorsun baş boşluğuna dikkat edicek şekilde boy, göğüs, bel plandan insanları çekiyorsun. düğündeki özel anları (pasta gelmesi, dans vs) kaçırma, sürekli aktif ol yeter olay bu çok kasma bikaç güne alışırsın tanıdığının dediği gibi
    Çok teşekkürler hocam