Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim yorumlar için hocalarım. Aslında fotoğrafçılık hep ilgimi çeken bir meslekti ve eğitecek birisini ararken karşıma bu iş fırsatı çıktı. Ben daha çok para verip eğitim alma derdindeydim. Ama çalışarak öğrenmek daha işimi görür gibi. Tabii dediğinize göre düğünde pek bir şey öğrenilmiyor ancak benim için bir başlangıç olur en azından.
rica ederim. ben sizin yerinizde olsaydım düğün fotoğrafçılığı yerine turizm fotoğrafçılığı yapardım. antalya gibi bölgelerde aylık 20-40 arası kazanıyor fotoğrafçılar. tabii direkt oradan başlayamazsınız kurt gibi yerler sizi. fethiye marmaris gibi yerler bu işe başlamak için uygun. dilinizin iddialı olmasına gerek yok yeterli kalıpları öğrenin yeter. fethiyede 22 yıllık fotoğrafçıyım diyip oto modda çekenleri gördü bu gözler. siz hayli hayli becerirsiniz.