Bir düğün salonunda tanıdığımızın fotoğrafçıya ihtiyacı varmış. Kendisine fotoğrafçılık hakkında pek bilgim olmadığını, iso, diyafram, enstantane gibi terimleri ve kullanımlarını bilsem bile elime fiziksel olarak hiçbir makine almadığımı söyledim. Kendisi bilsen de bilmesen de ben sana baştan her şeyi öğreteceğim, zaten en fazla 1-2 güne kavrarsın, çok bi olayı yok dedi. Tabii ki fotoğrafçılık baştan sona 1-2 günde kavranamaz ancak sizce temel anlamda 1-2 günde bu sektörde iş yapabilecek hale gelinebilir mi? Rezil olmayalım ayak üstü