• 01-03-2022, 14:06:10
    #10
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime ne ? Ukrayna egemen bir ülke, istediği ülke ile ittifak kurabilir sizin mantiginizla Rusya Türkiye'ye de girse meşru mu yani ? Masum insanlar bombalaniyor ve buna alkış mi tutuyorsunuz ?
    Kime nesi yok biz sınırımızda nasıl PKK'yı istemeyip yerle bir ettiysek adamlar da haklı olarak sınırına dünyanın en güçlü devletinin üssünü istemiyor ülkesinin yok ola tehlikesine karşı.
    Ben burada masum insanlar bombalıyor onu alkışlıyorum mu diyorum? Ben hepsine üzülüyorum ben bazıları gibi ırkçı hümanist değilim ben suriyelisine de üzülüyorum ukraynalısına da ölen rusuna da üzülüyorum lübnanlısına da filistinlisine de.
  • 01-03-2022, 14:11:41
    #11
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime nesi yok biz sınırımızda nasıl PKK'yı istemeyip yerle bir ettiysek adamlar da haklı olarak sınırına dünyanın en güçlü devletinin üssünü istemiyor ülkesinin yok ola tehlikesine karşı.
    Ben burada masum insanlar bombalıyor onu alkışlıyorum mu diyorum? Ben hepsine üzülüyorum ben bazıları gibi ırkçı hümanist değilim ben suriyelisine de üzülüyorum ukraynalısına da ölen rusuna da üzülüyorum lübnanlısına da filistinlisine de.
    Bu yorumu cidden yaptınız mı PKK ve NATO'yu bir tutmak nasıl bir akıl tutulması? NATO Amerika'ya ait değil. ayrıca Ukrayna NATO'ya üye olunca Moskova'ya roketler mi yagdiracakti komik olmayın ya.
  • 01-03-2022, 14:19:24
    #12
    Amerika Rusya ve Ukrayna üzerinden bir şeyler amaçlıyor. Rusya aslında Saldırmak istemiyor Ukrayna’da o beni yenemiyor diyor.
  • 01-03-2022, 14:19:43
    #13
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorumu cidden yaptınız mı PKK ve NATO'yu bir tutmak nasıl bir akıl tutulması? NATO Amerika'ya ait değil. ayrıca Ukrayna NATO'ya üye olunca Moskova'ya roketler mi yagdiracakti komik olmayın ya.
    Tamam hocam
  • 01-03-2022, 15:59:37
    #14
    Çocukların , Sivillerin öldüğü hiçbir SAVAŞ HAKLI DEĞİLDİR !
  • 01-03-2022, 19:42:03
    #15
    her ülke özgürdür. bağımsız olmalıdır.
  • 01-03-2022, 20:25:37
    #16
    Arkadaşlar Ukrayna bir ülkedir, sınırları vardır bağımsızdır, yönetimi başkanı vardır. İster Natoya katılır ister AB ye ne isterse onu yapar. Çünkü bunu yapması onun en doğal hakkıdır. Ukrayna benim sınırım Natoya AB ye katılamaz, katılmak isterse ben o ülkeyi alırım zaten ülke değildir diyen de Putindir.

    Putin hakkında hiç bilginiz yoksa izleyin lütfen.

    Konuşulan konu Rusyada terörist bölge Donbasın Rusya tarafından tanınması. Kürsüdeki ilk başta fikrini söyleyip sonradan ayakları titreyen adam Rusya Dış İstihbarat Servisi Başkanı Sergey Narişkin. Dikdatör nedir diye mi soruyorsunuz bakın TDK da karşılığı gibi bir öğreti.


    https://youtu.be/88pT1Nh3fG4
  • 01-03-2022, 20:32:21
    #17
    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Ukrayna bir ülkedir, sınırları vardır bağımsızdır, yönetimi başkanı vardır. İster Natoya katılır ister AB ye ne isterse onu yapar. Çünkü bunu yapması onun en doğal hakkıdır. Ukrayna benim sınırım Natoya AB ye katılamaz, katılmak isterse ben o ülkeyi alırım zaten ülke değildir diyen de Putindir.

    Putin hakkında hiç bilginiz yoksa izleyin lütfen.

    Konuşulan konu Rusyada terörist bölge Donbasın Rusya tarafından tanınması. Kürsüdeki ilk başta fikrini söyleyip sonradan ayakları titreyen adam Rusya Dış İstihbarat Servisi Başkanı Sergey Narişkin. Dikdatör nedir diye mi soruyorsunuz bakın TDK da karşılığı gibi bir öğreti.


    https://youtu.be/88pT1Nh3fG4
    Hocam elbetteki Ukrayna bağımsız bir ülke istediğini yapabilir. Bakın ABD bizim çevremize onlarca üs kurarak etrafımızı sardı.
    Rusya bunu istemiyor yapamazsınız benim egemenliğimi ihlal ederseniz, tehdit olarak algılarsanız savaşırım diyor.

    Bizim de Yunanistan'a savaş açma hakkımız var şu ortamda çünkü bize şuan tehdit unsuru oldular artık. Ukrayna da çok masum değil yani bu olayda onu demek istiyorum. Az önce gördüm Ukrayna'da trenden siyahileri atıyolar kaçarken.
    Sarışın olmayanlar ölecek bunların gözünde bütün acıma duygumu yitirdim Ukraynalılara karşı. Sadece kadınlara ve çocuklara acıyorum işte savaşın en kötü yanı maalesef.
  • 01-03-2022, 21:00:46
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elbetteki Ukrayna bağımsız bir ülke istediğini yapabilir. Bakın ABD bizim çevremize onlarca üs kurarak etrafımızı sardı.
    Rusya bunu istemiyor yapamazsınız benim egemenliğimi ihlal ederseniz, tehdit olarak algılarsanız savaşırım diyor.

    Bizim de Yunanistan'a savaş açma hakkımız var şu ortamda çünkü bize şuan tehdit unsuru oldular artık. Ukrayna da çok masum değil yani bu olayda onu demek istiyorum. Az önce gördüm Ukrayna'da trenden siyahileri atıyolar kaçarken.
    Sarışın olmayanlar ölecek bunların gözünde bütün acıma duygumu yitirdim Ukraynalılara karşı. Sadece kadınlara ve çocuklara acıyorum işte savaşın en kötü yanı maalesef.

    Hocam savaşın korkunun olduğu yerde herşey olur. Ben mazlumlara üzülüyorum sizin gibi yoksa beni de hiç bir kurum ülke ilgilendirmez ülkem dışında. Çoluk, çocuk mazlumlar gerisi kurtlar sofrası ülkeler birlikler çıkarları için herşeyi yapar.