WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime ne ? Ukrayna egemen bir ülke, istediği ülke ile ittifak kurabilir sizin mantiginizla Rusya Türkiye'ye de girse meşru mu yani ? Masum insanlar bombalaniyor ve buna alkış mi tutuyorsunuz ?
Kime nesi yok biz sınırımızda nasıl PKK'yı istemeyip yerle bir ettiysek adamlar da haklı olarak sınırına dünyanın en güçlü devletinin üssünü istemiyor ülkesinin yok ola tehlikesine karşı.
Ben burada masum insanlar bombalıyor onu alkışlıyorum mu diyorum? Ben hepsine üzülüyorum ben bazıları gibi ırkçı hümanist değilim ben suriyelisine de üzülüyorum ukraynalısına da ölen rusuna da üzülüyorum lübnanlısına da filistinlisine de.