Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime nesi yok biz sınırımızda nasıl PKK'yı istemeyip yerle bir ettiysek adamlar da haklı olarak sınırına dünyanın en güçlü devletinin üssünü istemiyor ülkesinin yok ola tehlikesine karşı.
Ben burada masum insanlar bombalıyor onu alkışlıyorum mu diyorum? Ben hepsine üzülüyorum ben bazıları gibi ırkçı hümanist değilim ben suriyelisine de üzülüyorum ukraynalısına da ölen rusuna da üzülüyorum lübnanlısına da filistinlisine de.
Bu yorumu cidden yaptınız mı PKK ve NATO'yu bir tutmak nasıl bir akıl tutulması? NATO Amerika'ya ait değil. ayrıca Ukrayna NATO'ya üye olunca Moskova'ya roketler mi yagdiracakti komik olmayın ya.