• 28-02-2022, 16:32:12
    #19
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıra alma saati belli.İşlem yapma saati belli dost.
    Zaten sıram yanmadı.Olayda burada başlıyor.
    Boş oturan elinde telefonu ile çay içen personel sırada bekleyen kişiyi görmesine rağmen işlem yapmıyor.Olay bu.
    Ben orda sırada 1 saat bekleyebilirim insanların olduğu zaman problem değil.

    Sadece ben sıra almışım tek ben varım.Beni görüyorlar işlem yapmıyorlar.Olay bu.
    Keşke kameraya alsaydınız.
  • 28-02-2022, 16:34:03
    #20
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke kameraya alsaydınız.
    O zaman zaten işlem yaparlardır diye düşünüyorum. Mevcut kurumda zaten kamera sistemi vardır diye de bilerek önlerinde bekledim.
  • 28-02-2022, 16:40:38
    #21
    Umarım türkiyede bir gün devlet dairlerindeki salla başı al maaşı dönemi biter. Devlet bankaları bir nebze daha iyi ama diğer tüm hizmetler sıkıntılı yüzler asık bişey sormara çekiniyor insan.
  • 28-02-2022, 16:48:23
    #22
    ifadeye çağrılmanız normal hocam baskıyla alakası yok her gün kaçtane şikayet geliyordur kim bilir o memurlar alışmışlardır