Sıra alma saati belli.İşlem yapma saati belli dost.
Zaten sıram yanmadı.Olayda burada başlıyor.
Boş oturan elinde telefonu ile çay içen personel sırada bekleyen kişiyi görmesine rağmen işlem yapmıyor.Olay bu.
Ben orda sırada 1 saat bekleyebilirim insanların olduğu zaman problem değil.
Sadece ben sıra almışım tek ben varım.Beni görüyorlar işlem yapmıyorlar.Olay bu.
Keşke kameraya alsaydınız.