xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke kameraya alsaydınız.
O zaman zaten işlem yaparlardır diye düşünüyorum. Mevcut kurumda zaten kamera sistemi vardır diye de bilerek önlerinde bekledim.