• 28-02-2022, 03:13:24
    #10
    bilgisayara geçmeden 2.5 lt şişeye suyumu alıp geçiyorum odaklanmak daha çok susatıyor sürekli git gel de işi aksatıyor bazen unutuyorum iş bitmeden gitmiyorum içmeye
  • 28-02-2022, 03:15:42
    #11
    Sırf su şişesi yapmak için 1 litrelik şişe ürünler alıyorum.
  • 28-02-2022, 03:16:03
    #12
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Hanımdan Allah razı olsun sürekli hatırlatıyor. Ama ben yine de içmiyorum 😂
  • 28-02-2022, 03:16:50
    #13
    En güzeli de kabız olmazsınız bunun neticesinde **** fissür gibi bir duruma yakalanmazsınız.
  • 28-02-2022, 03:17:33
    #14
    Afiyet olsun hepimize
  • 28-02-2022, 03:18:29
    #15
    Eywallah.
  • 28-02-2022, 03:18:33
    #16
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli de kabız olmazsınız bunun neticesinde **** fissür gibi bir duruma yakalanmazsınız.
    Huzursuz bağırsak sendromum var hocam en çok o acıyı ben bilirim 😁 Sabahları kalkınca Ilık Su ardından Gün Kurusu Kayısı 🙌🏻 Bağırsak sağlığınıda korumak lazım. Bol su tüketmek kabızlığıda engelliyor evet haklısınız 👏🏻
  • 28-02-2022, 03:21:11
    #17
    SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huzursuz bağırsak sendromum var hocam en çok o acıyı ben bilirim 😁 Sabahları kalkınca Ilık Su ardından Gün Kurusu Kayısı 🙌🏻 Bağırsak sağlığınıda korumak lazım. Bol su tüketmek kabızlığıda engelliyor evet haklısınız 👏🏻
    Allah düşmanımın başına vermesin çok acayip bir illet 😂 ne oturabiliyorsun ne yürüyebiliyorsun hemoroid yanında halt yemiş.. 3 aydır bununla yaşıyoruz bakalım geçecek inşallah
  • 28-02-2022, 03:25:58
    #18
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah düşmanımın başına vermesin çok acayip bir illet 😂 ne oturabiliyorsun ne yürüyebiliyorsun hemoroid yanında halt yemiş.. 3 aydır bununla yaşıyoruz bakalım geçecek inşallah
    Vallaha öyle hocam özellikle kuru ve lifsiz beslenmeden oluyor.

    Benim önerilerim şunlar hocam ben şu şekilde alt etmeye başladım hafiften

    -Probiyotik Kullanın
    -Kuru erik yiyebilirsiniz Migros'da var
    -Sabahları uyanınca aç karnına ılık su ve gün kurusu kayısı
    -Yulaf tüketin
    -Posalı ve Bol lifli besinler tüketin hocam
    -Şekerli, kızartma gibi ürünlerden hafiften kaçın
    -Sigara kullanmayın
    -Kola asla 🙅♂ Maden suyu kullanabilirsiniz
    -Üşütmemeye dikkat edin
    -Çok yağlı ve ağır beslenmeyin
    -Rahatlatıcı çay kullanmayın hocam çok tehlikeliler
    -Gün içinde bol bol hareket edin ve su tüketin
    -Müsli yulaf tüketin
    -Eğer çok şiddetli ise Doktorunuza danışın
    -Duphalac gibi ilaç yazdılarsa çok kullanmayın hocam biraz sıkıntı yapabiliyor
    -Stresten uzak kalın Ilık duşlar yapın kaslarınızı rahatlatın 😇
    -Lavma en son çareniz olsun hocam eğer sıkışıklık olursa yapın

    Geçmiş olsun