bazen unutuyorum iş bitmeden gitmiyorum içmeye
Pişt Yakışıklı Su İçmeyi Unuttun 🥺
24
●946
- 28-02-2022, 03:16:03Hanımdan Allah razı olsun sürekli hatırlatıyor. Ama ben yine de içmiyorum 😂
- 28-02-2022, 03:18:33Huzursuz bağırsak sendromum var hocam en çok o acıyı ben bilirim 😁 Sabahları kalkınca Ilık Su ardından Gün Kurusu Kayısı 🙌🏻 Bağırsak sağlığınıda korumak lazım. Bol su tüketmek kabızlığıda engelliyor evet haklısınız 👏🏻WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 03:21:11Allah düşmanımın başına vermesin çok acayip bir illet 😂 ne oturabiliyorsun ne yürüyebiliyorsun hemoroid yanında halt yemiş.. 3 aydır bununla yaşıyoruz bakalım geçecek inşallahSarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 03:25:58Vallaha öyle hocam özellikle kuru ve lifsiz beslenmeden oluyor.WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim önerilerim şunlar hocam ben şu şekilde alt etmeye başladım hafiften
-Probiyotik Kullanın
-Kuru erik yiyebilirsiniz Migros'da var
-Sabahları uyanınca aç karnına ılık su ve gün kurusu kayısı
-Yulaf tüketin
-Posalı ve Bol lifli besinler tüketin hocam
-Şekerli, kızartma gibi ürünlerden hafiften kaçın
-Sigara kullanmayın
-Kola asla 🙅♂ Maden suyu kullanabilirsiniz
-Üşütmemeye dikkat edin
-Çok yağlı ve ağır beslenmeyin
-Rahatlatıcı çay kullanmayın hocam çok tehlikeliler
-Gün içinde bol bol hareket edin ve su tüketin
-Müsli yulaf tüketin
-Eğer çok şiddetli ise Doktorunuza danışın
-Duphalac gibi ilaç yazdılarsa çok kullanmayın hocam biraz sıkıntı yapabiliyor
-Stresten uzak kalın Ilık duşlar yapın kaslarınızı rahatlatın 😇
-Lavma en son çareniz olsun hocam eğer sıkışıklık olursa yapın
Geçmiş olsun
