Allah düşmanımın başına vermesin çok acayip bir illet 😂 ne oturabiliyorsun ne yürüyebiliyorsun hemoroid yanında halt yemiş.. 3 aydır bununla yaşıyoruz bakalım geçecek inşallah
Vallaha öyle hocam özellikle kuru ve lifsiz beslenmeden oluyor.
Benim önerilerim şunlar hocam ben şu şekilde alt etmeye başladım hafiften
-Probiyotik Kullanın
-Kuru erik yiyebilirsiniz Migros'da var
-Sabahları uyanınca aç karnına ılık su ve gün kurusu kayısı
-Yulaf tüketin
-Posalı ve Bol lifli besinler tüketin hocam
-Şekerli, kızartma gibi ürünlerden hafiften kaçın
-Sigara kullanmayın
-Kola asla 🙅♂ Maden suyu kullanabilirsiniz
-Üşütmemeye dikkat edin
-Çok yağlı ve ağır beslenmeyin
-Rahatlatıcı çay kullanmayın hocam çok tehlikeliler
-Gün içinde bol bol hareket edin ve su tüketin
-Müsli yulaf tüketin
-Eğer çok şiddetli ise Doktorunuza danışın
-Duphalac gibi ilaç yazdılarsa çok kullanmayın hocam biraz sıkıntı yapabiliyor
-Stresten uzak kalın Ilık duşlar yapın kaslarınızı rahatlatın 😇
-Lavma en son çareniz olsun hocam eğer sıkışıklık olursa yapın
Geçmiş olsun