• 27-02-2022, 01:04:24
    #19
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçırdık yayını.Son dakikalarda saçma salak soruların gelmesi insanın moralini bozuyor. Böyle değerli insanları bu kadar basit ve saçma sorular ile tekrar ettiriyorlar.
    Çok güzel bir yayın oldu, aslında Rusya'nın o büyük Rusya olmadığını anladım diyebilirim.
  • 27-02-2022, 01:05:52
    #20
    [QUOTE=karikaturname;1082060052]
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınganlık etmedim kardeşim ciddiyim ben. R10 linkini atmışlar adamda görmüş 120k insan sana hoş olmayan laflar ediyor şu anda istersen bi sohbete katılıp cevap ver Aman da aman, oyuncak mı arıyon çennn Canın mı sıkıldı çenin )
    Yahu ciddiyim diyorum hala işin goygoyundasın. Gir bak odayı kapattılar senin yüzünden.
  • 27-02-2022, 01:07:06
    #21
    [QUOTE=Fringe21;1082060084]
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yahu ciddiyim diyorum hala işin goygoyundasın. Gir bak odayı kapattılar senin yüzünden.
    Atta mı gitmişler
  • 27-02-2022, 01:10:42
    #22
    [QUOTE=karikaturname;1082060093]
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Atta mı gitmişler
    Bu kadar insanı mağdur ettin hala nasıl gülebiliyorsun cidden hayret
  • 27-02-2022, 01:15:31
    #23
    [QUOTE=Fringe21;1082060119]
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu kadar insanı mağdur ettin hala nasıl gülebiliyorsun cidden hayret
    AHAHAHAH Gece vakti güldürdünüz beni arkadaşlar )))
  • 27-02-2022, 01:16:38
    #24
    Şu adamın değerini bilmiyoruz gerçekten. Çok kral adam
  • 27-02-2022, 01:17:37
    #25
    MehmetAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu adamın değerini bilmiyoruz gerçekten. Çok kral adam
    Adam ülkemiz ekonomisi hakkıdna konuşmayı gerçekten bırakmış bu arada
  • 27-02-2022, 01:18:41
    #26
    Pek ilgim olmadığı için arkadaşı yeni fark ettim. Duruma göre bakacağım. Konu sahibi hocama ; Teşekkürler...
  • 27-02-2022, 01:21:22
    #27
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek ilgim olmadığı için arkadaşı yeni fark ettim. Duruma göre bakacağım. Konu sahibi hocama ; Teşekkürler...

    Bana göre oldukça geniş bir bilgi birikimine sahip birisi, ben teşekkür ederim hocam ne demek