[QUOTE=karikaturname;1082060052]
Alınganlık etmedim kardeşim ciddiyim ben. R10 linkini atmışlar adamda görmüş 120k insan sana hoş olmayan laflar ediyor şu anda istersen bi sohbete katılıp cevap ver Aman da aman, oyuncak mı arıyon çennn

Canın mı sıkıldı çenin

)
Yahu ciddiyim diyorum hala işin goygoyundasın. Gir bak odayı kapattılar senin yüzünden.