Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçırdık yayını.Son dakikalarda saçma salak soruların gelmesi insanın moralini bozuyor. Böyle değerli insanları bu kadar basit ve saçma sorular ile tekrar ettiriyorlar.
Çok güzel bir yayın oldu, aslında Rusya'nın o büyük Rusya olmadığını anladım diyebilirim.