• 27-02-2022, 00:41:38
    #10
    kaptan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada yayında Twitter yetkililerinin de olduğunu söylediler, duymuşsunuzdur zaten.
    Evet büyük borsalar olan BİNANCE ve KUCOİN borsası da yayında
  • 27-02-2022, 00:43:31
    #11
    Ben niye canlı yayını göremedim ?
  • 27-02-2022, 00:44:36
    #12
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben niye canlı yayını göremedim ?
    Hocam Twitter profil fotoğrafına tıklayınca canlı yayına geçebilirsiniz
  • 27-02-2022, 00:47:35
    #13
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisini pek sevmem. Hangi konuda konuşuyor hocam? Linki tıklayıp da prim vermek istemiyorum.
    Kendiside siz prim vermediğiniz için 120k insanı mağdur edip yayını kesti zaten
  • 27-02-2022, 00:55:54
    #14
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiside siz prim vermediğiniz için 120k insanı mağdur edip yayını kesti zaten
    Sevmiyorum hocam, sevmek zorunda mıyım? Bunu da samimice belirttim Siz neden alınganlık ettiniz ki?

    Ben sosyalistim, emekçilerin haklarını, çıkarlarını savunuyorum. O liberal, patronların penceresinden bakıyor her şeye, bu sebepten de sevmiyorum.
  • 27-02-2022, 00:59:46
    #15
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmiyorum hocam, sevmek zorunda mıyım? Bunu da samimice belirttim Siz neden alınganlık ettiniz ki?

    Ben sosyalistim, emekçilerin haklarını, çıkarlarını savunuyorum. O liberal, patronların penceresinden bakıyor her şeye, bu sebepten de sevmiyorum.
    Alınganlık etmedim kardeşim ciddiyim ben. R10 linkini atmışlar adamda görmüş 120k insan sana hoş olmayan laflar ediyor şu anda istersen bi sohbete katılıp cevap ver insanlara 😀
  • 27-02-2022, 01:02:04
    #16
    Yayın çok iyiydi.
  • 27-02-2022, 01:02:50
    #17
    [QUOTE=Fringe21;1082060036]Alınganlık etmedim kardeşim ciddiyim ben. R10 linkini atmışlar adamda görmüş 120k insan sana hoş olmayan laflar ediyor şu anda istersen bi sohbete katılıp cevap ver Aman da aman, oyuncak mı arıyon çennn Canın mı sıkıldı çenin )
  • 27-02-2022, 01:03:31
    #18
    Kaçırdık yayını.Son dakikalarda saçma salak soruların gelmesi insanın moralini bozuyor. Böyle değerli insanları bu kadar basit ve saçma sorular ile tekrar ettiriyorlar.